Triin Tähnas

Partner, turunduskommunikatsiooni valdkonnajuht, vanemkonsultant

Triinu igapäevatöö eesmärk on luua sügavamat ja tähendusrikast sidet kaubamärkide ja tarbijate vahel. Mis kõnetab tarbijat? Millist emotsiooni soovib ettevõte oma klientidele pakkuda? Millega saab toode teenida oma sihtrühmade usalduse? Need on olulised küsimused, millest Triin ja tema meeskond lähtuvad, kui loovad agentuuri klientidele haaravat sotsiaalmeediasisu, valmistavad ette ja viivad ellu erilisi meeldejäävaid sündmusi, kavandavad mõjuisikutega hästitoimivaid koostöid, koostavad kõlavaid loovtekste ja teevad palju muud, mis klientidel oma müügieesmärke paremini täita aitavad.

Triin liitus PR Strategies meeskonnaga 2016. aastal ning alates 2023. aastast kuulub ta ka agentuuri partnerite ringi. Enne suhtekorraldusmaailma sukeldumist tegutses Triin enam kui kümme aastat meediavaldkonnas nii ajakirjaniku kui toimetajana. Ta on toimetanud Eesti Ekspressi noortelisa Versus, olnud Ajakirjade Kirjastuses ajakirjanik ning juhtinud ja toimetanud saateid Raadio 2-s.  

Enne PR Strategies meeskonnaga liitumist töötas ta loovjuhina üritusturundusagentuuris Loovisioon ning Austraalias üritusturunduse assistendina.

Triin on lõpetanud Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia bakalaureuseõppe.


Meeskond