Kuidas pandeemia ajal suurejooneliselt juubelit tähistada?
Meie hea klient YIT tähistas 2021. aastal oma 30. tegevusaasta täitumist Eestis ning pöördus meie poole küsimusega, mis vaevas pandeemia-aastatel paljusid ettevõtteid – kuidas tähistada pidulikku sündmust olukorras, kus pidu korraldada pole võimalik või sobilik?
Meie soov oli töötada välja lahendus, mis võimaldaks kiigata ajalukku, tooks esile suurimad saavutused ja tunnustaks inimesi, kes nende sünnile kaasa on aidanud. Lisaks oli meie eesmärk tagada, et juubeli tähistamine ei saaks lihtsalt erinevates kanalites ära märgitud, vaid püsiks aktuaalsena pildis mitme kuu vältel.
Nii jõudsimegi loovkontseptsioonini, mille raames lõime YIT kodulehele piduliku saavutuste seina ei rohkem ega vähem kui 30 põneva edulooga aastate jooksul kõige eredamalt meelde jäänud projektidest.
Saavutuste seinalt leiab lugusid tuhandete kodude, hubaste ja funktsionaalsete ärihoonete kui ka kaasaegse linnaruumi ehitamisest, mida YIT projekteerimis- ja ehitusmeeskond jääb meenutama nii nende keerukate arhitektuuriliste lahenduste, innovaatiliste töömeetodite kui ka tööde käigus meeskondi tabanud ootamatuste tõttu. Iga loo pealkiri sisaldab endas vihjet, mille poolest see projekt kõige erilisem oli.
Näiteks leiab juubeli puhul koostatud kolmekümne eduloo seast Rakvere Vallimäe rajamise kui kõige suurema muutuse linnakeskkonnas, Tallinna Lennujaama lennuraja ja muude territooriumi osade uuendamise kui kõige spioonilikumad ehitustööd, Tartu avavangla kui kõige elumuutvama hoone ehituse ning Ämari Lennubaasi perimeetri laiendamise tööd, mis vaatamata töid raskendanud jääkreostuse avastamisele ja ulatuslikule arheoloogilisele leiule pälvisid tiitli „Kõige paremini graafikus püsinud projekt“.
YIT kogemuste pagasisse kuuluvad ka näiteks koostöös alpinistidega kõige kõrgemal teostatud ehitustööd Tallinna Teletorni renoveerimisel, aga ka tuukrite abil sügaval mere põhjas Bekkeri sadama kaide toestamine, mille nimetasime kõige raskemini silmaga mõõdetavaks projektiks. Kõige pidulikuma projektina sai aga saavutuste seinale postitatud lugu Eesti Vabariigi 100. juubeli puhul uute keskväljakute rajamist Eesti linnadesse.
Ehitusettevõtte meeskond tunneb erilist uhkust ligi 4000 kodu arendamise ja ehitamise üle, mistõttu kirjutasime edulugusid ka sellest, kuidas YIT on loonud kodusid privaatsetesse aedlinnalikesse keskkondadesse, kuhu ehitusmasinatega mahtumine tundub algul pea võimatu ülesanne, ning osanud näha perspektiivi seni näotutes tühermaades, kuhu tänaseks on kerkinud terviklikud elurajoonid, nagu näiteks 15 aasta jooksul arendatud Mäepealse kvartal Nõmme ja Mustamäe piiril. Ühe erilisema ümbersünnina tõime esile Vibu kvartali, mille rajamisega sai alguse ohtlikult lagunenud ja ebaatraktiivsest tööstus- ja militaarala muutumine täisväärtuslikuks Kalaranna elukeskkonnaks, kus kinnisvarahinnad püstitavad ostuhuviliste rohkuse tõttu üha uusi ja uusi rekordeid.
Loovkontseptsioon võimaldas YIT-l jagada lugusid oma kolme aastakümne jooksul kogutud saavutustest seitsme kuu jooksul. Kuna need ilmusid lisaks kodulehele ka ettevõtte sotsiaalmeedia kanalites ning uudis saavutuste seina loomisest leidis äramärkimist ka üleriigilises meedias, pälvisid lood hulgaliselt lugejaid ning YIT saavutuste seinast kujunes ettevõtte üks populaarsemaid rubriike.
-
22.02.2024
PR Strategies koostas ohtlikele ja suurõnnetuse ohuga ettevõtetele teavitusjuhised -
09.01.2024
Külaliste nimekirjast kingikottideni ehk kuidas luua mõjusaid influencer-üritusi? -
27.10.2023
Üritus, mis viis osalejad kuule -
20.10.2023
Makita uue lao- ja büroohoone suursugune avamisüritus -
12.07.2023
Rattarikka reede algatus innustas õpilasi rattaga kooli sõitma -
11.05.2023
Fazer Musta leiva metsamatk -
12.04.2023
Anora uusaastapidu -
24.10.2022
Tõenäoliselt aasta parim PR-üritus -
30.12.2021
Kuidas pandeemia ajal suurejooneliselt juubelit tähistada? -
06.12.2021
Aitame Justiitsministeeriumil taastavat õigust populariseerida -
29.10.2021
Linnud, leopardid ja värvipritsmed ehk Oiva Toikka seni avaldamata kollektsiooni esitlus Eestis -
08.01.2021
Elu on liiga lühike, et nautida keskpärast! -
26.10.2020
ABOUT YOU lansseering Eesti turul - meie seni mahukaim mõjuisikute kampaania -
15.04.2020
Lõime Botaanikaaeda hubase matkaplatsi -
01.03.2020
#samapaljuinimene kampaania tõi esile päris inimeste lood -
20.12.2019
Kuidas mitte kaotada kriisi korral jalgealust? -
19.11.2019
Esitlesime Fazeri uut palaleiba ajakirjanikele -
09.10.2019
Kuidas vähetuntud IT-firmast sai mu lemmikklient? -
17.09.2019
Avasime meeleoluka peoga uuenenud Kalev Spa -
15.08.2019
2019. aasta suvi möödus ratta seljas -
18.06.2019
Koolitasime hotellijuhte influencer-turunduse teemadel -
07.06.2019
Avatud Tööstuste Nädala avaüritusel pöörasime tähelepanu noortele -
06.05.2019
PR Strategies kutsub suveks praktikale! -
15.04.2019
Tootjad hakkavad piirama suhkru sisaldust -
21.03.2019
PR Strategies pälvis Kuldmuna! -
14.01.2019
Tõime fookusesse peresõbralikud tööandjad -
04.01.2019
Juhtisime Fazeriga tähelepanu jätkusuutlikkusele -
13.12.2018
Tutvustasime disainihuvilistele Iittala Raami kollektsiooni -
25.11.2018
Eesti kokk lõi McDonald’s restoranile burgeriretseptid -
12.11.2018
Tõstsime teadlikkust tööohutusest -
01.11.2018
PR Strategies aitab avada ARSi -
23.07.2018
Elamuarendusettevõte Bonava tutvustas Uus-Mustamäe elupiirkonda -
29.06.2018
Aitasime avada Tallinna Lennujaama Duty Free poe -
25.06.2018
Volkswagen tutvustas oma uut lipulaeva – Touareg maasturit -
23.04.2018
Aitasime taas ühe õnneliku jalgpallifänni MM-finaalile -
06.01.2018
Kaarli Hambapolikliinik tähistas 20. juubelit -
24.11.2017
Pöörasime Toiduliiduga tähelepanu sealiha kasulikkusele -
27.10.2017
HKScan korraldas esimese Ärifoorumi -
20.09.2017
Iittala Taika kollektsioon tähistas 10. sünnipäeva -
14.08.2017
Toiduliit tähistas Balti Jaama Turul piimapäeva -
19.07.2017
Volkswagen esitles Eestis oma uut mudelit Arteon -
01.01.2017
Oskuste aasta otsib leevendust töökäte puudusele -
27.10.2016
Värviline lehm kutsus eestimaalasi piima jooma -
26.10.2016
Esmakordselt selgusid parimad praktikandid -
21.10.2016
Toidutööstused avasid huvilistele oma uksed -
06.10.2016
Fazer kinkis kolmele tuntud naisele šokolaadimaali -
13.09.2016
Korterelamu sai nurgakivi tantsupeo saatel -
08.08.2016
Eesti armsaima paari konkursil osales üle 200 paari -
01.12.2015
Sotsiaalministeeriumi kampaania „Kui välisriiki, siis targalt!“ oli edukas -
24.11.2015
Canon tõi Tallinnasse Baltikumi ja Skandinaavia tehnikaajakirjanikud -
20.11.2015
PR Strategies viis läbi piima tervislikkuse teavituskampaania -
11.09.2015
Eesti toit sai uue veebilehe -
24.08.2015
PR Strategies sai Hill+Knowlton Strategies’i ainuesindusõiguse Eestis -
30.05.2015
McDonald’s burgeri soovijad seisid sadu meetreid järjekorras -
06.05.2015
Lipumärgi tuntus kasvas aastaga hüppeliselt -
29.04.2015
PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust -
13.03.2015
Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina