Aitasime taas ühe õnneliku jalgpallifänni MM-finaalile

PR Strategies aitas McDonald's restoraniketil korraldada jalgpallipäeva, kus enam kui 200 lapse seast valiti välja üks õnnelik 8-aastane poiss, kes saadab Moskvas jalgpalli MM-i finaalmängu eel ühe jalgpallistaari staadionile. 

Tristen Kool, kes käib juba teist aastat jalgpallitrennis Tartu klubis FC Ülenurme, osutus selleks õnnelikuks, kes sammub 15. juulil Moskvas toimuval jalgpalli MM-i finaalmängul miljonite vaatajate silme all palliplatsile ühe otsustavale mängule suunduva mängija käe kõrval. Tristen sõidab Moskvasse oma isa Kristjani seltsis, kes on samuti tulihingeline jalgpallifänn.

Võidu nimel võttis Koolide pere osa McDonald's jalgpallipäevast, mida restoranikett korraldas koos Eesti Jalgpalli Liidu ja Viimsi Martin Reimi Jalgpallikooliga. Osalejatel tuli läbida kuus mängulist võistlusala, misjärel said nad õiguse sisestada oma võistluskaart loosikasti. Tristenist sai seitsmes Eesti laps, kes on osa võtnud McDonald's Player Escort ehk staarisaatja programmist.

PR Strategies meeskond korraldas nii jalgpallipäeva eel toimunud teavitust, mille käigus kutsuti huvilisi üles üritusele registreeruma. Samuti kandis agentuur hoolt kogu ürituse tehnilise korralduse eest.

Vaata meeleolukat videot jalgpallipäevast siit: 

Uudised