PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust

29. aprillil aset leidnud Eesti toiduainetööstuse aastakonverentsil sai piduliku lõpu Eesti Parim Toiduaine 2015 konkurss, mille PR-kampaania korraldamise eest pälvis esinejate tunnustuse ka PR Strategies meeskond.

PR Strategies meeskond korraldas Eesti Parim Toiduaine konkursi meediasuhtlust juba kolmandat aastat ning igal aastal oleme pakkunud konkursile uut, meedia silmis atraktiivset väärtust.

Tänavu kaasasime lisaks kokkade, kaupmeeste, meediaesindajate ja publiku žüriile ka noortest oma eluala tipptegijatest koosneva Tuleviku Tegijate žürii, kes valis oma lemmikuks Liviko Vana Tallinn Ice Cream likööri. Eesti Parim Toiduaine 2015 tiitli pälvis hindamiskomisjoni otsusega Valio Gefilus cappuccino-keefir ja mõistagi on PR Strategies meeskonnal oma kliendi pärast ülimalt hea meel.

„Toidukonkursi PR-kampaania korraldamine on olnud igati innustav väljakutse – iga aasta peame mõtlema välja uue ja värske lähenemise, uusi põnevaid algatusi, et ajakirjandus teemast ei väsiks ning konkurss ja selle võidumärgid tarbijate silmis üha rohkem populaarsust võidaks. Ning mis seal salata – toit on meie kõigi suur kirg ja konkursil osalevad ülimaitsvad ja põnevad tooted aitavad loovust värskena hoida,“ tõdes Eesti Parima Toiduaine kampaania projektijuht Helena Peterson.

Konverentsil toimunud arutelude käigus tõid Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp ja toidutööstuste esindajad eraldi esile konkursiga käsikäes käivat head kommunikatsioonitööd, tänu millele on Eesti toit ja parimad uudistooted kogu konkursi vältel pidevalt pildil olnud. Tänavu sai veebruari lõpus alanud konkurss koos Toiduliidu aastakonverentsiga üle 200 kajastuse.


Uudised