Elu on liiga lühike, et nautida keskpärast!

Kes on mõnda Gustavi imelistest tortidest kord oma elus proovinud, teab kindlasti, et igaüks neist on absoluutselt võrratu – millised läbimõeldud maitsekombinatsioonid ning imetabane kvaliteet! Nagu Gustavi tiim ise armastab öelda, siis on see ühtaegu nii toit, kui ka looming.

Nii sai kiiresti selgeks, et nagu ükski sünnipäevatort, oluline tähtpäev või lihtne hetk lõunasöögilauas ei peaks olema keskpärane, peab seda olulist väärtust väljendama ka nende peatselt loodav veebileht. Juba pärast mõneminutilist arutlemist saime aru, et oleme totaalselt ühel lainel ning leheküljed kogu Gustavi olemuse, loo ning tegemiste kirjeldamiseks sündisid mängleva kergusega.

Uue kodulehe eesmärgiks sai anda tekstisõnas edasi juba tuntud ja armastatud Gustavi kondiitritoodete erilisust, aga ka tuua esile brändi uuenduslikumaid külgi, nagu eritellimustordid, Gustavi ja Joel Ostrati brände kandvad valmistoidud ning hubased kohvikud, millest igaüks on veidi omamoodi.

Eriti rahule jäime loodud ajajoone kontseptsiooniga, mis annab aimu, kust on pärit Gustavi nimi ja tõeline “Gustavi hing”. Vaid vähesed teavad, et Gustav on tihedalt seotud oma vennasbrändi Werneri kohvikuga, mille kaasaegne ajalugu ulatub aastasse 2005, mil Õie Pritson ja Joel Ostrat otsustasid selle – ühe Tartu linna vanimatest kohvikutest põlvneva koogipoe – üheskoos üles äratada. Juba toona sai selgeks, et Joeli ja Õiet ühendav kirg toidu vastu oli suurem, kui üks kohvik, mispärast tuli leida nimi, mis kannaks Werneri kohvikus sündinud toitude kvaliteeti ja lukuslikkust edasi ka poelettidel ja kohvikuriiulitel. Inspiratsiooni ei tulnud otsida kaugelt, uus kuninglik nimi sai pandud üle tee asuva Tartu Ülikooli asutaja, Rootsi kuningas Gustav II Adolfi järgi.

Oleme kindlad, et neist kodulehetekstidest kiirgub Gustavi tiimi elurõõmus ja uuendusmeelne suhtumine ka neile, kelle jaoks võib see olla alles esimene tutvus nende brändiga. Ning olge mureta, see esmamulje juba ei peta – just täpselt nii soojad ja professionaalsed nad ongi!

Millist lugu teie inimeste ja väärtuste kohta jutustab sinu ettevõtte koduleht?


Uudised