Elu on liiga lühike, et nautida keskpärast!
Nii sai kiiresti selgeks, et nagu ükski sünnipäevatort, oluline tähtpäev või lihtne hetk lõunasöögilauas ei peaks olema keskpärane, peab seda olulist väärtust väljendama ka nende peatselt loodav veebileht. Juba pärast mõneminutilist arutlemist saime aru, et oleme totaalselt ühel lainel ning leheküljed kogu Gustavi olemuse, loo ning tegemiste kirjeldamiseks sündisid mängleva kergusega.
Uue kodulehe eesmärgiks sai anda tekstisõnas edasi juba tuntud ja armastatud Gustavi kondiitritoodete erilisust, aga ka tuua esile brändi uuenduslikumaid külgi, nagu eritellimustordid, Gustavi ja Joel Ostrati brände kandvad valmistoidud ning hubased kohvikud, millest igaüks on veidi omamoodi.
Eriti rahule jäime loodud ajajoone kontseptsiooniga, mis annab aimu, kust on pärit Gustavi nimi ja tõeline “Gustavi hing”. Vaid vähesed teavad, et Gustav on tihedalt seotud oma vennasbrändi Werneri kohvikuga, mille kaasaegne ajalugu ulatub aastasse 2005, mil Õie Pritson ja Joel Ostrat otsustasid selle – ühe Tartu linna vanimatest kohvikutest põlvneva koogipoe – üheskoos üles äratada. Juba toona sai selgeks, et Joeli ja Õiet ühendav kirg toidu vastu oli suurem, kui üks kohvik, mispärast tuli leida nimi, mis kannaks Werneri kohvikus sündinud toitude kvaliteeti ja lukuslikkust edasi ka poelettidel ja kohvikuriiulitel. Inspiratsiooni ei tulnud otsida kaugelt, uus kuninglik nimi sai pandud üle tee asuva Tartu Ülikooli asutaja, Rootsi kuningas Gustav II Adolfi järgi.
Oleme kindlad, et neist kodulehetekstidest kiirgub Gustavi tiimi elurõõmus ja uuendusmeelne suhtumine ka neile, kelle jaoks võib see olla alles esimene tutvus nende brändiga. Ning olge mureta, see esmamulje juba ei peta – just täpselt nii soojad ja professionaalsed nad ongi!
Millist lugu teie inimeste ja väärtuste kohta jutustab sinu ettevõtte koduleht?
-
22.02.2024
PR Strategies koostas ohtlikele ja suurõnnetuse ohuga ettevõtetele teavitusjuhised -
09.01.2024
Külaliste nimekirjast kingikottideni ehk kuidas luua mõjusaid influencer-üritusi? -
27.10.2023
Üritus, mis viis osalejad kuule -
20.10.2023
Makita uue lao- ja büroohoone suursugune avamisüritus -
12.07.2023
Rattarikka reede algatus innustas õpilasi rattaga kooli sõitma -
11.05.2023
Fazer Musta leiva metsamatk -
12.04.2023
Anora uusaastapidu -
24.10.2022
Tõenäoliselt aasta parim PR-üritus -
30.12.2021
Kuidas pandeemia ajal suurejooneliselt juubelit tähistada? -
06.12.2021
Aitame Justiitsministeeriumil taastavat õigust populariseerida -
29.10.2021
Linnud, leopardid ja värvipritsmed ehk Oiva Toikka seni avaldamata kollektsiooni esitlus Eestis -
08.01.2021
Elu on liiga lühike, et nautida keskpärast! -
26.10.2020
ABOUT YOU lansseering Eesti turul - meie seni mahukaim mõjuisikute kampaania -
15.04.2020
Lõime Botaanikaaeda hubase matkaplatsi -
01.03.2020
#samapaljuinimene kampaania tõi esile päris inimeste lood -
20.12.2019
Kuidas mitte kaotada kriisi korral jalgealust? -
19.11.2019
Esitlesime Fazeri uut palaleiba ajakirjanikele -
09.10.2019
Kuidas vähetuntud IT-firmast sai mu lemmikklient? -
17.09.2019
Avasime meeleoluka peoga uuenenud Kalev Spa -
15.08.2019
2019. aasta suvi möödus ratta seljas -
18.06.2019
Koolitasime hotellijuhte influencer-turunduse teemadel -
07.06.2019
Avatud Tööstuste Nädala avaüritusel pöörasime tähelepanu noortele -
06.05.2019
PR Strategies kutsub suveks praktikale! -
15.04.2019
Tootjad hakkavad piirama suhkru sisaldust -
21.03.2019
PR Strategies pälvis Kuldmuna! -
14.01.2019
Tõime fookusesse peresõbralikud tööandjad -
04.01.2019
Juhtisime Fazeriga tähelepanu jätkusuutlikkusele -
13.12.2018
Tutvustasime disainihuvilistele Iittala Raami kollektsiooni -
25.11.2018
Eesti kokk lõi McDonald’s restoranile burgeriretseptid -
12.11.2018
Tõstsime teadlikkust tööohutusest -
01.11.2018
PR Strategies aitab avada ARSi -
23.07.2018
Elamuarendusettevõte Bonava tutvustas Uus-Mustamäe elupiirkonda -
29.06.2018
Aitasime avada Tallinna Lennujaama Duty Free poe -
25.06.2018
Volkswagen tutvustas oma uut lipulaeva – Touareg maasturit -
23.04.2018
Aitasime taas ühe õnneliku jalgpallifänni MM-finaalile -
06.01.2018
Kaarli Hambapolikliinik tähistas 20. juubelit -
24.11.2017
Pöörasime Toiduliiduga tähelepanu sealiha kasulikkusele -
27.10.2017
HKScan korraldas esimese Ärifoorumi -
20.09.2017
Iittala Taika kollektsioon tähistas 10. sünnipäeva -
14.08.2017
Toiduliit tähistas Balti Jaama Turul piimapäeva -
19.07.2017
Volkswagen esitles Eestis oma uut mudelit Arteon -
01.01.2017
Oskuste aasta otsib leevendust töökäte puudusele -
27.10.2016
Värviline lehm kutsus eestimaalasi piima jooma -
26.10.2016
Esmakordselt selgusid parimad praktikandid -
21.10.2016
Toidutööstused avasid huvilistele oma uksed -
06.10.2016
Fazer kinkis kolmele tuntud naisele šokolaadimaali -
13.09.2016
Korterelamu sai nurgakivi tantsupeo saatel -
08.08.2016
Eesti armsaima paari konkursil osales üle 200 paari -
01.12.2015
Sotsiaalministeeriumi kampaania „Kui välisriiki, siis targalt!“ oli edukas -
24.11.2015
Canon tõi Tallinnasse Baltikumi ja Skandinaavia tehnikaajakirjanikud -
20.11.2015
PR Strategies viis läbi piima tervislikkuse teavituskampaania -
11.09.2015
Eesti toit sai uue veebilehe -
24.08.2015
PR Strategies sai Hill+Knowlton Strategies’i ainuesindusõiguse Eestis -
30.05.2015
McDonald’s burgeri soovijad seisid sadu meetreid järjekorras -
06.05.2015
Lipumärgi tuntus kasvas aastaga hüppeliselt -
29.04.2015
PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust -
13.03.2015
Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina