Rattarikka reede algatus innustas õpilasi rattaga kooli sõitma
Ühiste arutelude käigus sündis plaan käivitada aprillis aktsioon, mille käigus tähistati kuni kooliaasta lõpuni iga nädala lõpus rattarikast reedet. Seitse nädalat väldanud aktsioonist võttis osa ühtekokku 76 haridusasutust üle Eesti, kes loendasid oma rattaparklates ühtekokku 22 102 jalgratast.
PR Strategies meeskond kandis hoolt selle eest, et kampaanialehe tekstid ning üleskutsed Eesti koolidele oleksid haaravad ja informatiivsed, lisaks toetas agentuur Rattaga Kooli meeskonda ka meediasuhtluse korraldamisega. Ühtekokku ilmus aktsiooni käigus üle 30 kajastuse erinevate artiklite ja intervjuude näol.
Aktsioonis osalejate hulgas oli lasteaedu, põhikoole ja gümnaasiumeid nii suurlinnadest kui ka väikeasulatest. „Rõõm oli näha, et aktsioonis osales väga erinevaid haridusasutusi – kaasa lõid nii väikesed, alla 100 õpilasega maakoolid, kui ka suured üle 1000 õpilasega gümnaasiumid. Kõige rattarikkamat kooli me eraldi ei tunnustanud, kuna tingimused, milles koolid toimetavad on erinevad. Olulisem on, et kõik osalevad koolid pühendusid kampaania ajal rattaga liiklemise tingimuste parandamisele,“ kommenteeris MTÜ Rattaga Kooli juhatuse liige Tormi Tabor.
Rattarikka reede tagasisideküsitlusest tuli välja, et põhjuseid aktsioonis osaleda oli erinevaid – mõne jaoks oli eesmärgiks innustada õpilasi ja õpetajaid keskkonnasõbralikumalt liiklema, teine tahtis ärgitada kooliperet kehaliselt aktiivsem olema ning kolmandat motiveeris hoopis auhinna võitmise võimalus. Nimelt loositi kõigi osalejate vahel igal reedel välja üks kool, kellele Hawaii Express kinkis uue linnaratta.
„Meil on väga hea meel, et saime laste liikumisaktiivsuse suurendamisse oma panuse anda. Aktsiooni ajal oli meil poodides ka kooliratta pakkumine, mis tähendas, et lisaks hea hinnaga ratastele said paljud lapsed ja noored endale tasuta kvaliteetse kiivri. Kiiver on ratturile kõige odavam elukindlustus, mille kasutamine aitab olulisel määral kaasa sellele, et lapsed ja noored õpiksid nautima rattasõitu ja vabas õhus liikumist turvalisel moel,“ kommenteeris Almare Hawaii Expressi juhataja Jürgen Janson.
Lisaks ohutu liiklemise fookusesse toomisele nimetas Tormi Tabor aktsiooni olulise mõjuna ka rattasaadikute võrgustiku loomist. Rattasaadikuna esindasid koole nii direktorid, õpetajad, huvijuhid, lapsevanemad kui ka õpilased, kes soovisid kooli rattakasutuse seisu jälgimise ja rattarikkuse suurendamise ettepanekute tegemise oma südameasjaks võtta. „Rattasaadikute võrgustikus on nüüd ligi 100 inimest, kellega kogemusi jagada ning ühiselt kogu valdkonda edasi arendada,“ ütles Tabor.
MTÜ Rattaga Kooli meeskond loodab kujundada aktsioonist iga-aastase ettevõtmise ning piloteerida seda ka külmemal aastaajal. „Kevadiste päikeseliste ilmadega on nii lapsi kui täiskasvanuid rattaga sõitma julgustada võrdlemisi lihtne, kuid sügisel, mil ilmad muutuvad taas jahedamaks ja vihmasemaks, saab see olema korralik väljakutse. Alustuseks peamegi lükkama ümber levinud müüdi, et ratas sobib liiklusvahendiks vaid ilusa ilmaga,“ kirjeldas Tabor tulevikuplaane.
PR Strategies tänab Hawaii Expressi ja MTÜ-d Rattaga Kooli põneva ja ülla missiooniga ülesande eest!
Foto: Randvere Kooli rattasaadik Liina Savolainen
-
22.02.2024
PR Strategies koostas ohtlikele ja suurõnnetuse ohuga ettevõtetele teavitusjuhised -
09.01.2024
Külaliste nimekirjast kingikottideni ehk kuidas luua mõjusaid influencer-üritusi? -
27.10.2023
Üritus, mis viis osalejad kuule -
20.10.2023
Makita uue lao- ja büroohoone suursugune avamisüritus -
12.07.2023
Rattarikka reede algatus innustas õpilasi rattaga kooli sõitma -
11.05.2023
Fazer Musta leiva metsamatk -
12.04.2023
Anora uusaastapidu -
24.10.2022
Tõenäoliselt aasta parim PR-üritus -
30.12.2021
Kuidas pandeemia ajal suurejooneliselt juubelit tähistada? -
06.12.2021
Aitame Justiitsministeeriumil taastavat õigust populariseerida -
29.10.2021
Linnud, leopardid ja värvipritsmed ehk Oiva Toikka seni avaldamata kollektsiooni esitlus Eestis -
08.01.2021
Elu on liiga lühike, et nautida keskpärast! -
26.10.2020
ABOUT YOU lansseering Eesti turul - meie seni mahukaim mõjuisikute kampaania -
15.04.2020
Lõime Botaanikaaeda hubase matkaplatsi -
01.03.2020
#samapaljuinimene kampaania tõi esile päris inimeste lood -
20.12.2019
Kuidas mitte kaotada kriisi korral jalgealust? -
19.11.2019
Esitlesime Fazeri uut palaleiba ajakirjanikele -
09.10.2019
Kuidas vähetuntud IT-firmast sai mu lemmikklient? -
17.09.2019
Avasime meeleoluka peoga uuenenud Kalev Spa -
15.08.2019
2019. aasta suvi möödus ratta seljas -
18.06.2019
Koolitasime hotellijuhte influencer-turunduse teemadel -
07.06.2019
Avatud Tööstuste Nädala avaüritusel pöörasime tähelepanu noortele -
06.05.2019
PR Strategies kutsub suveks praktikale! -
15.04.2019
Tootjad hakkavad piirama suhkru sisaldust -
21.03.2019
PR Strategies pälvis Kuldmuna! -
14.01.2019
Tõime fookusesse peresõbralikud tööandjad -
04.01.2019
Juhtisime Fazeriga tähelepanu jätkusuutlikkusele -
13.12.2018
Tutvustasime disainihuvilistele Iittala Raami kollektsiooni -
25.11.2018
Eesti kokk lõi McDonald’s restoranile burgeriretseptid -
12.11.2018
Tõstsime teadlikkust tööohutusest -
01.11.2018
PR Strategies aitab avada ARSi -
23.07.2018
Elamuarendusettevõte Bonava tutvustas Uus-Mustamäe elupiirkonda -
29.06.2018
Aitasime avada Tallinna Lennujaama Duty Free poe -
25.06.2018
Volkswagen tutvustas oma uut lipulaeva – Touareg maasturit -
23.04.2018
Aitasime taas ühe õnneliku jalgpallifänni MM-finaalile -
06.01.2018
Kaarli Hambapolikliinik tähistas 20. juubelit -
24.11.2017
Pöörasime Toiduliiduga tähelepanu sealiha kasulikkusele -
27.10.2017
HKScan korraldas esimese Ärifoorumi -
20.09.2017
Iittala Taika kollektsioon tähistas 10. sünnipäeva -
14.08.2017
Toiduliit tähistas Balti Jaama Turul piimapäeva -
19.07.2017
Volkswagen esitles Eestis oma uut mudelit Arteon -
01.01.2017
Oskuste aasta otsib leevendust töökäte puudusele -
27.10.2016
Värviline lehm kutsus eestimaalasi piima jooma -
26.10.2016
Esmakordselt selgusid parimad praktikandid -
21.10.2016
Toidutööstused avasid huvilistele oma uksed -
06.10.2016
Fazer kinkis kolmele tuntud naisele šokolaadimaali -
13.09.2016
Korterelamu sai nurgakivi tantsupeo saatel -
08.08.2016
Eesti armsaima paari konkursil osales üle 200 paari -
01.12.2015
Sotsiaalministeeriumi kampaania „Kui välisriiki, siis targalt!“ oli edukas -
24.11.2015
Canon tõi Tallinnasse Baltikumi ja Skandinaavia tehnikaajakirjanikud -
20.11.2015
PR Strategies viis läbi piima tervislikkuse teavituskampaania -
11.09.2015
Eesti toit sai uue veebilehe -
24.08.2015
PR Strategies sai Hill+Knowlton Strategies’i ainuesindusõiguse Eestis -
30.05.2015
McDonald’s burgeri soovijad seisid sadu meetreid järjekorras -
06.05.2015
Lipumärgi tuntus kasvas aastaga hüppeliselt -
29.04.2015
PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust -
13.03.2015
Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina