Esitlesime Fazeri uut palaleiba ajakirjanikele

Fazer tõi novembrikuus turule uue palaleibade sarja, mille turundus-ja reklaamitegevuste toetuseks organiseerisime meeleoluka lansseerimisürituse. Kui ühele tootele keskenduvad üritused on küllaltki harvad, siis pagaritoodete sektoris on selliseid meediasündmusi veelgi vähem. Meie ülesanne oli luua selline ürituse kontseptsioon, mis oleks atraktiivne nii meediale kui ka mõjuliidritele ning tooks esile Leivukese palaleibade saamisloo. 

Tallinna Linnateatri ajalooline Hobuveski, kus ka aastasadu tagasi linnarahvale hädavajalikku vilja jahvatati, pakkus täisterarohke Leivukese esitlemiseks tõeliselt hubase atmosfääri. Kutsusime tooteesitlust juhtima ning külaliste meelt lahutama Kaarel Targo ja Jaanika Tammaru teatrist Must Kast ning lähtudes igihaljast "tsirkust ja leiba" kontseptsioonist, palusime näitlejatel Leivukese olemuse panna kaasaegsesse ja kelmikasse stand-up võtmesse. Asendasime pikad tooteesitluse slaidid kiire ülevaatega uuest tootest. Et Leivuke saaks tõeliselt särada ja end parimal moel tutvustada, lõime 4 Sisters Kitchen Catering abiga rikkaliku võileivabuffee, kus iga külaline sai täpselt enda maitse järgi sobiva võileiva kokku panna. 

Leidlik toimumiskoht, uudne lähenemine tooteesitluse kontseptsioonile ning läbimõeldud külaliste nimekiri töötasid üheskoos, et luua sündmus, mis toetaks nii konkreetse toote turuletoomist kui ka brändi pikaajaliste sõnumite kinnistamist ja võtmekontaktidega suhete värskendamist. 

Üritusele järgnevalt ilmus trüki- ja veebimeedias uudistoote kohta 9 kajastust ning sotsiaalmeedias kajastati üritust 41 korral, tänu millele jõudis uudis Leivukesest ligi 500 000 inimeseni. 
Uudised