#samapaljuinimene kampaania tõi esile päris inimeste lood

2020. aasta algas suurprojektiga #samapaljuinimene, milles PR Strategies lõi kaasa meediasuhete korraldamise ja sotsiaalmeedia kampaania läbi viimisega. 

Kui kogu välimeedia- ja veebikampaania mobiliseeris võrdse kohtlemise häälekad vastased, aitasid meie loodud kampaaniaartiklid, algatatud intervjuud ja arvamuslood avada inimlikke väärtuseid, mida Sotsiaalministeeriumi kampaania esindas. 

Lisaks meediategevustele lõime mitmetasandilise influencer-kampaania, kuhu kaasasime nii plakatikampaania esindusnäod ja edukad mõjuliidrid kui ka väiksemad micro-influencerid, kelle kaudu said kampaania põhisõnumid täielikult inimnäolise kuue ja võimsa emotsionaalse toe. 

Oleme ääretult uhked, et saime anda oma panuse sotsiaalministeeriumi kampaaniasse #samapaljuinimene. Tõsiasi, et kampaania PR-tegevused andsid hoogu laiemale ühiskondlikule debatile, tõid kaasa valusaid väljaütlemisi valitsusliikmete poolt ja ei jäänud käsitlemata isegi peapiiskopi aastapäevasõnavõtus, tõestas, et võrdse kohtlemise teema vajab ikka ja aina meelde tuletamist ja mõtestamist.  
Uudised