Üritus, mis viis osalejad kuule
Septembris väisas Eestit 85 Young President Organisation (YPO) liiget ning meil oli au koos kohalike liikmetega selle kõrgetasemelise äridelegatsiooni kolmepäevast visiiti Tallinnasse korraldada.
Kui tavapäraselt pöördub klient agentuuri poole vähem või rohkem põhjaliku lähteülesandega ja annab siis ohjad üle, siis selle ürituse puhul olime kliendiga kui üks tiim ning üritus kujunes algusest lõpuni meie ühise koostööna. Esiteks on siinsed võõrustajad olnud selle organisatsiooni liikmed juba 12 aastat, teiseks tunnevad nad neid inimesi põhjalikult ning teavad täpselt, mida osalejad ühelt selliselt ürituselt ootavad.
Ürituse kava väljatöötamine oli kindlasti kõige aeganõudvam protsess, sest see globaalne mõjuvõimas võrgustik ühendab rahvusvaheliste ettevõtete omanikke ja juhte, kellele kuuluvate ühingute ja ettevõtmiste varad moodustavad üle 25% maailma varadest. Nad käivad neli korda aastas sellistel inspiratsiooni ja networking üritustel, lisaks reisivad seoses töö ja eraeluga, nii et selliste külaliste üllatamine on paras väljakutse. Kindel oli see, et külalistele tuleb korraldada meeldejääv nädalavahetus Tallinnas, mida iga tavaturist niisama lihtsalt kogeda ei saaks.
Pärast mitmeid arutelusid otsustasime keskenduda Tallinna mereäärsele asukohale ja kaunitele vanalinnavaadetele, harivale meelelahutusele ja küberturvalisusele. Samuti lubasime külalised kosmosesse lennutada. Ja see ei olnud lihtsalt lubadus!
Alustuseks sündis YPO liikmetes huvi tekitamiseks ChatGPT, YPO liikmete jaoks eneseiroonilise tuntud kantrilaulu, kohalike organisatsiooniliikmete ja kaunite Tallinna paikade koostöös ürituse kutse ehk video, mille esmaesitlus toimus Oslos ja mis pani inimesed kiirelt üritusele registreeruma.
Fast forward septembrisse – kolme päeva jooksul said külalised vaadata „Ükssarviku“ filmi ning kohtuda filmitegijaga, kuulata kiriku suletud uste taga, kuidas võimsal orelil kõlab näiteks Ed Sheeran ja külastada Estonia klaverivabrikut, kus valmistakse käsitööna kümneid tuhandeid eurosid maksvaid maailmakuulsaid pille. Samuti andsime külalistele võimaluse ammutada küberohtudega seotud teadmiseid ja katsetada häkkimist sihtasutuses CR14, einestada Eesti ühes parimas restoranis Tuljak, kuulata Briti kirjanik Neil Taylori humoorikat ülevaadet Eesti ajaloost, võistelda omavahel muusikakirjutamises, et ERSO muusikud saaksid parimad palad ette kanda, istuda Riigikogus kohalike saadikute kohtadel ja kuulata Luukas Kristjan Ilvest, ronida Pika Hermanni tippu, nautida Tallinna ilu nii ürituse ametliku transpordina kasutusel olnud kahekordsete bussidega sõites kui ka keskaegse linnatuuri käigus ning pidutseda septembrikuises jaheduses otse rannaliival. Viimane sai teoks Teras Beachil, mis oli selleks õhtuks maskeerunud kosmoseks, kus muuhulgas sai kogeda Jaan Roose gravitatsiooni eiramise oskust ja pärast tema etteastet ka ise oma oskused proovile panna.
Õhtu kõrghetk oli kindlasti maailmakuulsa filmiprodutsendi Torsten Hoffmanni kosmoseturu teemalise dokumentaalfilmi maailma esmaesitlus ja arutelu.
Ja et see kosmoseteema kenasti tervikuks siduda, sai iga külaline anda enda DNA proovi, mis järgmise Lifeship missiooniga koos grupipiltidega kuule saadetakse. Kui anda kastist välja mõtlemisele mõõtmed, siis umbes sellised need võiksidki olla.
Õhtule ja kogu üritusele pani punkti trummimängu meistriklass, kus 85 inimese loodud trummimuusika põimus DJ rütmidega peomeeleoluks ja valgushowks.
Põnevad kolm päeva Tallinnas said organisatsiooni liikmetelt nende ürituste ajaloo kõrgeima keskmise hinde ning kiidu- ja tänusõnu laekus korraldustiimile ka veel nädal hiljem.
Saime nina taaskord pista ürituste maailma ja peame tõdema, et see meeldib meile väga!
-
22.02.2024
PR Strategies koostas ohtlikele ja suurõnnetuse ohuga ettevõtetele teavitusjuhised -
09.01.2024
Külaliste nimekirjast kingikottideni ehk kuidas luua mõjusaid influencer-üritusi? -
27.10.2023
Üritus, mis viis osalejad kuule -
20.10.2023
Makita uue lao- ja büroohoone suursugune avamisüritus -
12.07.2023
Rattarikka reede algatus innustas õpilasi rattaga kooli sõitma -
11.05.2023
Fazer Musta leiva metsamatk -
12.04.2023
Anora uusaastapidu -
24.10.2022
Tõenäoliselt aasta parim PR-üritus -
30.12.2021
Kuidas pandeemia ajal suurejooneliselt juubelit tähistada? -
06.12.2021
Aitame Justiitsministeeriumil taastavat õigust populariseerida -
29.10.2021
Linnud, leopardid ja värvipritsmed ehk Oiva Toikka seni avaldamata kollektsiooni esitlus Eestis -
08.01.2021
Elu on liiga lühike, et nautida keskpärast! -
26.10.2020
ABOUT YOU lansseering Eesti turul - meie seni mahukaim mõjuisikute kampaania -
15.04.2020
Lõime Botaanikaaeda hubase matkaplatsi -
01.03.2020
#samapaljuinimene kampaania tõi esile päris inimeste lood -
20.12.2019
Kuidas mitte kaotada kriisi korral jalgealust? -
19.11.2019
Esitlesime Fazeri uut palaleiba ajakirjanikele -
09.10.2019
Kuidas vähetuntud IT-firmast sai mu lemmikklient? -
17.09.2019
Avasime meeleoluka peoga uuenenud Kalev Spa -
15.08.2019
2019. aasta suvi möödus ratta seljas -
18.06.2019
Koolitasime hotellijuhte influencer-turunduse teemadel -
07.06.2019
Avatud Tööstuste Nädala avaüritusel pöörasime tähelepanu noortele -
06.05.2019
PR Strategies kutsub suveks praktikale! -
15.04.2019
Tootjad hakkavad piirama suhkru sisaldust -
21.03.2019
PR Strategies pälvis Kuldmuna! -
14.01.2019
Tõime fookusesse peresõbralikud tööandjad -
04.01.2019
Juhtisime Fazeriga tähelepanu jätkusuutlikkusele -
13.12.2018
Tutvustasime disainihuvilistele Iittala Raami kollektsiooni -
25.11.2018
Eesti kokk lõi McDonald’s restoranile burgeriretseptid -
12.11.2018
Tõstsime teadlikkust tööohutusest -
01.11.2018
PR Strategies aitab avada ARSi -
23.07.2018
Elamuarendusettevõte Bonava tutvustas Uus-Mustamäe elupiirkonda -
29.06.2018
Aitasime avada Tallinna Lennujaama Duty Free poe -
25.06.2018
Volkswagen tutvustas oma uut lipulaeva – Touareg maasturit -
23.04.2018
Aitasime taas ühe õnneliku jalgpallifänni MM-finaalile -
06.01.2018
Kaarli Hambapolikliinik tähistas 20. juubelit -
24.11.2017
Pöörasime Toiduliiduga tähelepanu sealiha kasulikkusele -
27.10.2017
HKScan korraldas esimese Ärifoorumi -
20.09.2017
Iittala Taika kollektsioon tähistas 10. sünnipäeva -
14.08.2017
Toiduliit tähistas Balti Jaama Turul piimapäeva -
19.07.2017
Volkswagen esitles Eestis oma uut mudelit Arteon -
01.01.2017
Oskuste aasta otsib leevendust töökäte puudusele -
27.10.2016
Värviline lehm kutsus eestimaalasi piima jooma -
26.10.2016
Esmakordselt selgusid parimad praktikandid -
21.10.2016
Toidutööstused avasid huvilistele oma uksed -
06.10.2016
Fazer kinkis kolmele tuntud naisele šokolaadimaali -
13.09.2016
Korterelamu sai nurgakivi tantsupeo saatel -
08.08.2016
Eesti armsaima paari konkursil osales üle 200 paari -
01.12.2015
Sotsiaalministeeriumi kampaania „Kui välisriiki, siis targalt!“ oli edukas -
24.11.2015
Canon tõi Tallinnasse Baltikumi ja Skandinaavia tehnikaajakirjanikud -
20.11.2015
PR Strategies viis läbi piima tervislikkuse teavituskampaania -
11.09.2015
Eesti toit sai uue veebilehe -
24.08.2015
PR Strategies sai Hill+Knowlton Strategies’i ainuesindusõiguse Eestis -
30.05.2015
McDonald’s burgeri soovijad seisid sadu meetreid järjekorras -
06.05.2015
Lipumärgi tuntus kasvas aastaga hüppeliselt -
29.04.2015
PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust -
13.03.2015
Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina